Thursday, June 24, 2010

much better...

oooo, aren't these pretty...

on clearance at Target...


and they are soooooooo comfy...


so much better than these...


"ok mom, that was last year when I was a puppy"...


so now I am stylin' while cleaning the pond!


click here to see more transformations!

21 comments:

  1. Oh Stefanie...I love your new boots. They're very chic. Maybe I should run down to Target and see if they have a pair in my size ;-) Have a wonderful day and a super weekend.

    Hugs and Smiles,
    ♥Ana

    ReplyDelete
  2. Cool...& so-o-o-o-o Girly!! Love 'em!!
    Love,
    Marilyn
    xxoo

    ReplyDelete
  3. What sweet boots! Target huh? Looks like I need to go shopping :0)

    ReplyDelete
  4. Oh, I need to get some! I wear boots around our property all the time. They are so pretty!

    xo
    Claudia

    ReplyDelete
  5. Oh...I saw those when they were the regular price! I love them!

    xoxo
    Jane

    ReplyDelete
  6. Cute, cute, cute! Loved the stuff for their Liberty of London promo!

    ReplyDelete
  7. OMG - they're to die for - I love pink wellies!

    Your comment on my blog is so touching!

    Thanks for being faithful.

    Tootles,

    Sandy @ My Shabby Streamside Studio
    http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Yep, a definite upgrade! Very cute!

    ReplyDelete
  9. Hi Stefanie,

    I love your pretty Wellington boots ~ and gardening will be great wearing those.
    Your puppy is so cute.

    Hugs
    Carolyn

    ReplyDelete
  10. I love those boots! You must look fabulous when you are cleaning the pond!
    Jane

    ReplyDelete
  11. Oh I simply love them, I just bought a new pair of gardening gloves, and the pattern is almost like your boots, hugs thanks and I will look for them.

    ReplyDelete
  12. Hi Stefanie... Sooo cute! Love your puppy.. My two year old puppy is crazy about garden gloves:-)
    Bella

    ReplyDelete
  13. Oh !!! I am off to Target!! LOVE the wellies!! Enjoy!
    Hugs, Lisa

    ReplyDelete
  14. ooh - i'll have to peruse shoe clearance for these. so adorable! and gee, i was just there tonight!

    xo
    elyse

    ReplyDelete
  15. I have no use for these boots...so why do I want a pair so badly? Must be the cuteness factor!

    ReplyDelete
  16. Your new garden boots are too cute! Thanks for stopping by this week. Have a good weekend...Julian

    ReplyDelete
  17. I WANT SOME! I even looked to see if our Target had any left - NOPE!
    DANG!
    OK - SKIP the rush and now join! You do such beautiful work - come on Steph!
    :) Let me know! karen

    ReplyDelete
  18. Those are mighty spiffy for cleaning the pond!
    Brenda

    ReplyDelete